Roztleskali jsme tělocvičnu
autor Monika Hruskova
Ve čtvrtek 16. května se uskutečnila besídka školní družiny. Žáci z naší družiny si společně s učiteli a vedoucími kroužků připravili vystoupení, aby před svými rodiči, prarodiči či kamarády prezentovali své odpolední aktivity. Jako první se představili žáci navštěvující hodiny klavíru paní učitelky Blaťákové a čekal je zasloužený potlesk. Dále jsme slyšeli tři čínské písničky, které se svými žáky nacvičila naše lektorka čínštiny Lisa. Netradiční skvělá podívaná! Chybět nemohl ani tanec, a tak dívky z tanečního kroužku předvedly hned několik vystoupení - viděli jsme například zrcadlový tanec našich nejmenších, ale i mnohá další čísla. Je vidět, že tancování s paní učitelkou Freyou se těší velké oblibě. Na konec nás čekalo pěvecké vystoupení dívek z Y4 a jejich energie při melodii Don’t Stop Me Now roztleskala celou tělocvičnu. Po skončení všech vystoupení bylo možné prohlédnout si vystavené výrobky z družiny a připravenou výstavu výtvarného kroužku. V průběhu celé besídky bylo pro všechny přítomné připraveno občerstvení. Děkujeme tímto také těm, kteří se podíleli a přinesli sami z domu něco dobrého na zub. Jediné, co se letos nevydařilo, bylo počasí, a tak se závěrečný piknik nemohl konat v takové míře, jak bychom si představovali. Na druhou stranu tělocvičnu rozzářila místo sluníčka dětská představení, což nám udělalo velkou radost. Budeme se opět těšit příští rok a snad už i za slunečného počasí!
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.