Z důvodu uzavření školy na základě krizového opatření vlády Vám přinášíme informace ohledně kompenzací týkající se školného v měsící březnu...
V měsíci březnu byl vydán na základě krizového opatření Vlády ČR a Ministerstva zdravotnictví zákaz osobní přítomnosti žáků ve škole. Z tohoto důvodu došlo k uzavření provozu základní školy 11. 3. a následně kvůli úbytku žáků od 18. 3. i uzavření mateřské školy včetně dětské skupiny.
Tímto vznikla překážka v práci na straně zaměstnavatele a zaměstnancům školy byla po dobu nařízeného uzavření mateřské i základní školy dle ustanovení zákoníku práce vyplácena 100% náhrada mzdy. V dětské skupině jsme dále dle zákonných podmínek vyplatili v březnu zaměstnancům 60 % mzdy formou náhrady. Následně se nám podařilo obnovit výuku distanční formou a částečně jsme tak mohli opět pedagogům zadávat práci. Díky dotačnímu programu Antivirus škola v měsíci březnu obdržela na poskytnuté náhrady mezd dotaci ve výši 80 % z vyplacených náhrad v ZŠ a 60 % z vyplacených náhrad v MŠ. Celková částka dotace poskytnutá škole činila cca 220 tis korun.
Po dobu uzavření školy došlo k úspoře na straně některých režijních nákladů. Na druhou stranu pro zabezpečení programu distanční výuky, pro přípravu pracovněprávní dokumentace a různých podkladů škole vznikly mimořádné náklady (IT vybavení, licence, právní služby). Celková hodnota programu v měsíci březnu po započtení dotace, všech úspor a mimořádných nákladů činí 210 tis korun. Tohle je nyní maximální částka, kterou jsme schopni v měsíci březnu uvolnit tak, aby to škole nezpůsobilo další finanční problémy, které řešíme i s ohledem na nárůst mezd ve školství.
Tyto prostředky můžeme nyní využít na vratky na školném za měsíc březen, kdy byla škola uzavřena pro prezenční výuku. Níže Vám zasíláme žádost, kterou je nutné vyplnit, pokud budete nárokovat vratky na školném za měsíc březen. Do výpočtu jsme zahrnuli výši školného, efektivitu distanční výuky v MŠ a ZŠ a počet dní, kdy byla škola a školka uzavřena.
Za měsíc březen je možné žádat o slevu za každého žáka v mateřské škole:
Dále pak v základní škole je možné žádat o slevu za každého žáka:
O výše uvedené mohou žádat v prvním kole pouze rodiče, kterým nebylo ze strany školy poskytnuto ve školním roce 2019/2020 finanční stipendium (tzv. Bursary).
Žádosti o vratky na školném zasílejte podepsané emailem na adresu: info@ischool.cz. Vratky budeme vystavovat ihned po obdržení žádosti formou samostatného dobropisu a zasílat na účet uvedený v žádosti.
Níže si můžete stáhnout editovatelný .pdf formulář. Ohledně částek v měsíci dubnu a květnu Vás budeme informovat.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.