Nádherný den v ISO
autor Eleni Kefala
Letošní Den poezie byl úžasnou zkušeností a příležitostí pro všechny poslechnout si úžasné básně a vidět dechberoucí vystoupení. Naši žáci si nejprve pod vedením učitelů vyzkoušeli různé workshopy a poté se shromáždili ve stanu kvůli soutěži v básnickém přednesu. Role porotců se ujali mezinárodní studenti z Univerzity Palackého, kteří jednotlivá vystoupení okomentovali a užitečně vystupujícím radili. V rámci soutěže si každá žákovská kolej musela zvolit jednoho, či dva zástupce, trenéra a báseň; ta mohla být i autorská. Každé vystoupení bylo jedinečné a vystupující se velmi dobře připravili – naučili se básně zpaměti, doplnili je tancem nebo scénkou a stejně jako kostýmy i kulisy vše bylo pouze v jejich režii. Nakonec zvítězili Foxes s Igorem (Y6) a Pepou (Y4) v čele. Předvedli moderní báseň Kenna Nesbitta My teacher likes minecraft (Můj učitel má rád Minecraft). Wonkas skončili na druhé příčce s autorskou básní napsanou Tobim G. (Y3). Tobi sám báseň přednesl a Kristelle (Y5) na její motivy zatančila. Tuto dvojici vedl jako trenér Mihai (Y8). Jako třetí se umístili Twits. Gavin (Y4) vystoupil s básní Kenna Nesbitta My cat knows karate (Moje kočka umí karate); vedla ho Linda (Y7). Čtvrtí skončili Matildas s básní Michaela Rosena No breathing (Nedýchat). S pomocí Edy (Y8) tuto báseň interpretovali Michael (Y5) a Sabina (Y6). Je skvělé vidět, jak moc se každý rok žáci snaží být angažovaní, přichází s novými nápady a úspěšně je realizují. Jsme velmi hrdí na naše malé básníky a každého, kdo je podporoval a povzbuzoval. Těšíme se na podobně úspěšnou událost zase příští rok!
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.