Od pondělí 27.4 přinášíme další aktualizaci výuky online v International School Olomouc.
Distanční vzdělávání v International School Olomouc bude pokračovat i v následujících týdnech. Od pondělí 27.4 budeme aktualizovat výuku na verzi 3.0. Rádi bychom touto cestou chtěli poděkovat všem rodičům, kteří nám zaslali své připomínky nejen k rozsahu, ale i k obsahu distančního vzdělávání. Co přinese verze 3.0?
1/ Dle připomínek rodičů i učitelů připravujeme nové verze rozvrhů. Rozvrhy pro každého žáka budou opět zasílat třídní učitelé. Nové rozvrhy budou v platnosti od pondělí 27.4
2/ Celoškolně přibude nový obsah v kurzech tělocviku na Google Classroom s novým úkolem na další období a novou sadou metodik a video lekcí k domácímu tělocviku. Zde si můžete shlédnout úvodní video k tělovýchovnému cyklu 2 a k novému úkolu.
3/ S učiteli jsme také diskutovali příklady dobré praxe při zadávání úkolů přes Google Classroom a jak efektivně organizovat výukové materiály. Věříme, že tak postupně dojde k celkovému zlepšení práce pedagogů při zadávání úkolů.
4/ Kontrolou jsme zjistili, že učitelé dostávají práci od rodičů třemi způsoby přes email, stream a classwork. V nové verzi nebude možné odevzdávat či zasílat materiály na kartě STREAM. Odevzdávání materiálů bude možné pouze na záložce CLASSWORK, tedy přímo přes zadané úkoly. Prosíme rodiče, aby také ke komunikaci a odevzdávání práce nepoužívali Email. Zde je opět odkaz na instruktážní video k odevzdávání úkolů.
Jelikož zákaz osobní přítomnosti žáků je plánován minimálně do 25. května budeme v následujících dnech prověřovat a testovat i s žáky novou funkcionalitu permanentních linků aplikace Google Meet a integraci do aplikace Google Classroom. Neplacené verze aplikace Lifesize totiž vyprší převážné většině učitelů v první polovině května.
I když věříme, že tento způsob výuky již nebude dlouho trvat, stále přijímáme nové podněty od rodičů, jakým způsobem výuku dále zefektivnit. Níže přikládáme nový aktualizovaný řád pro distanční vzdělávání, do kterého jsme přidali informace (zelená barva) ohledně bezpečného chování v průběhu výuky a ochraně osobních údajů.
Přejeme všem hodně zdraví a pevné nervy.
Petr Pospíšil a Eva Pluskalová
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.