Výběrové řízení na nového dodavatele stravy.
Jak jsme vás již informovali v zářijovém newsletteru, od začátku školního roku se potýkáme s problémy souvisejícími s naším dodavatelem svačin a obědů, firmou Freshnack. Vaše četné připomínky a stížnosti vedly k našemu rozhodnutí učinit zásadní kroky v tomto směru a začít se zabývat situací firmy Freshnack s cílem zjistit, zda bude možné ve spolupráci pokračovat, nebo bude smlouva s firmou vypovězena. Během návštěvy ve firmě jsme měli možnost být přítomni přípravě jídla, nahlédnout do lednic a skladu potravin, zkontrolovat data spotřeby a čerstvost používaných surovin apod. Ačkoliv jsme neshledali závažná porušení hygienických předpisů, přesto jsme se rozhodli realizovat nové výběrové řízení a s výsledkem vás seznámit do konce tohoto roku.
V probíhajícím výběrovém řízení jsme zohlednili několik parametrů, zejména kvalitu stravy, cenu, způsob přihlašování a odhlašování stravy a úroveň komunikace. Oslovili jsme celkem čtyři dodavatele, mezi kterými jsou komerční subjekty a jídelny z místních základních a mateřských škol. Důkladně jsme sledovali také to, aby budoucí dodavatel splňoval všechny potřebné normy a podléhal pravidelné kontrole. Ze zkušeností vím, že tyto kontroly jsou velmi přísné a zaměřují se na všechny aspekty související s přípravou stravy, tedy od nákupu surovin přes jejich skladování, zpracování, tepelnou úpravu, dochucování až po její distribuci strávníkům. Také nás zajímá stabilita dodavatele bez rizika ukončení činnosti, abychom se mohli těšit na to, že v případě spokojenosti by naše spolupráce takto mohla pokračovat řadu let beze změny.
Samozřejmě, nic není dokonalé a i nová volba může mít svá negativa a není možné se vždy zavděčit všem. Výsledek výběru dodavatele bohužel nebyl znám do uzávěrky tohoto vydání newsletteru a rodiče budou o výběru nového dodavatele stravy informování e-mailem v řádu dnů, maximálně do týdne. Věřím, že výsledek bude vnímán pozitivně, neboť jsme dělali maximum pro to, abychom zajistili opravdu kvalitní službu. I když možná nebudou jídla vždy chutnat jako od babičky, chceme mít jistotu, že jsou připravována v souladu s přísnými hygienickými normami a že skladba jídelníčku je nutričně vyvážená. Pevně doufám, že očekávaný výsledek vyřeší otázku dodavatele stravy dlouhodobě a my obrátíme naši pozornost k jiným, mnohem důležitějším záležitostem, týkajícím se života a budoucnosti školy, o kterých vás zřizovatelé budou také informovat v nejbližších dnech.
Přeji vám příjemné adventní dny a těším se na viděnou.
Eva Pluskalová
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.