Divadlo na Šantovce rozzářila světla reflektorů a naše děti okouzlily všechny příchozí.
Autor: Monika Hrušková
Ve středu 18. prosince nás již tradičně čekalo vánoční představení v Divadle na Šantovce. Paní učitelky společně se svými žáky pilně nacvičovali, aby potěšili všechny, kteří si do Šantovky přišli užít vánoční atmosféru.
Vše začalo již generálními zkouškami v Šantovce o den dříve. Ve středu se poté v 18 hodin otevřely dveře všem příchozím; divadlo praskalo ve švech a rodiče, prarodiče či přátelé se nemohli dočkat, až vše začne.
Jako první se pod vedením paní učitelek Jitky a Freyi představily děti z Y1 a Y2 se svou hrou Hollywood White Christmas. Mohli jsme vidět nádherná taneční a pěvecká vystoupení.
Po nich se na jeviště dostali žáci z Y3 a Y4 a podle scénáře napsaného paními učitelkami Eleni a Kayleigh zahráli kriminální příběh CSI Christmas. Ukázalo se, že není radno hrát s velikonočním zajíčkem každé Vánoce Monopoly, nebo bychom mohli skončit zavření ve skříni jako Santa. Vánoce se ale nakonec podařilo zachránit!
Poté následovala pauza, při které si návštěvníci náležitě užili připravené občerstvení.
Na odpočaté diváky potom čekali mladí herci z Y5 a Y6 a jejich představení Nightmares before Christmas. Poukázali na to, že dárky nejsou o Vánocích to nejdůležitější, a také, že na krocana je potřeba pořádná trouba!
Na závěr si naši žáci z 2. stupně společně připravili českou verzi Popelky podle filmové předlohy Tři oříšky pro Popelku. České diváky zajisté potěšily dobře známé melodie, které provázely celé představení.
Bylo by opravdu těžké vybrat jedno nejlepší vystoupení. Každopádně mohu s jistotou říci, že letošní ISO Vánoční představení slavilo úspěch. Diváci dobře reagovali a často se smáli. Velké úsilí, které do představení vložili jak žáci, tak paní učitelky, se vyplatilo. Já osobně jsem velmi pyšná na své svěřence a výkony, které předvedly.
Děkujeme ještě jednou všem, již se na organizaci celé show podíleli a děkujeme také vám, kteří jste přišli a přispěli jste. Letos se vybralo neuvěřitelných 11 300 korun; v pokladničce se objevilo také 15 eur a jeden americký dolar. Vybrané peníze poputují na pronájem Divadla na Šantovce; děkujeme tedy, že nám každoročně umožňujete tuto událost uspořádat. Je to pro děti skvělá zkušenost a krásné vyvrcholení roku.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.