Žáci druhého ročníku měli jedinečnou příležitost v IPC a těší se na zajímavý závěr tématu v listopadu.
Žáci druhého ročníku měli jedinečnou příležitost v IPC a těší se na zajímavý závěr tématu v listopadu.
Tento term se totiž v IPC učili o komunikaci v lekci nazvané Magic Media (kouzelná média). Navíc jsme dostali ve stejné době nové zprávy od našich přátel na dopisování z mezinárodní školy z Moskvy v Rusku. V polovině října napsali žáci Y2 dopisy třídě, kterou učí spolužačka Ms. Beky z univerzity v USA. Psali jsme svým ruským kamarádům pár věcí o české kultuře a také o své národní kultuře (slovinské, americké, italské, indické, finské). Už se těšíme na odpovědi dětí z Ruska a na jejich zprávy o kultuře v Moskvě a také v jejich zemích. Možná zůstaneme v kontaktu po celý školní rok a naučíme se něco nového o jiných místech, možnostech a rozvineme přátelství napříč různými kulturami a státy.
V listopadu se celá třída zúčastní výletu do regionální rozhlasové stanice Český rozhlas Olomouc v centru města. Tento výlet bude závěrem našeho tématu lekce Magic Media. Milí moderátoři a vedení rádia nám nabídli prohlídku rozhlasové stanice a předvedení nástrojů a metod, které používají při vysílání a při komunikaci s ostatními lidmi, s městem Olomouc a se světem. Možná budeme mít dokonce možnost podílet se na nahrávání!
Doufáme, že všechny tyto zážitky pomohou osvětlit žákům druhého ročníku fungování komunikace. Díky výzvám v IPC, skupinové práci, povídání si o různých názorech a preferencích se tito žáci učí spolupráci, houževnatosti, morálce, respektu, přemýšlení a přizpůsobivosti. Snad jsme lekci ukončili s větší schopností komunikovat, než když jsme lekci začínali.
Nahráli jsme soundtrack k filmu, vytvořili kostýmy postav, navrhli kulisy na lego film, nakreslili nálady a emoce, naučili se něco o vynálezech a vynálezcích, kteří změnili komunikaci ve světě, seznámili jsme se s kódováním, jako například s morseovku nebo americkou znakovou řečí, víme i něco o řeči těla pejsků, objevili jsme vědu zvuku, udělali plakáty pro veřejné oznámení, abychom pomohli členům komunity vyřešit konflikt a ještě mnohem víc. A nadto všechno: užíváme si i spoustu ZÁBAVY!
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.