Informace týkající se školného a dalších poplatků a přístupu školy k této problematice během druhé vlny krizových opatření vlády.
Na základě rozhodnutí vlády byl vydán s účinností od 14. 10. zákaz osobní přítomnosti žáků ve školách. V této souvislosti škola ihned od středy 14.10. přešla na distanční formu vzdělávání. Ročníky od Y2 a výše vyučujeme dle standardního rozvrhu prostřednictvím aplikace Lifesize a Google Classroom. Přestože vnímáme, že efektivita výuky je tímto do jisté míry ovlivněna a že na rodiče přešla hlavně u mladších dětí část odpovědnosti za vzdělávání a plnění úkolů, nejsme schopni s ohledem na situaci a stávající podporu vlády připravit obdobný program vratek tak, jak tomu bylo na jaře. Během jarního uzavření škol byla výuka na nějakou dobu úplně přerušena a učitelé byli odesláni ve velké míře na překážky v práci a program vratek jsme financovali z dotací v rámci programu Antivirus A. Nyní je situace odlišná. Distanční výuku jsme díky včasným a pečlivým přípravám zahájili ihned ve středu 14.10. a snažíme se držet maximální možný počet hodin tak, aby žáci mohli pokračovat ve studiu distančně. Většina učitelů také vysílá ze školy, kde mají potřebné nástroje, pomůcky, zdroje a vybavení. Školné za dny, kdy žáci nemohou navštěvovat školu, vracet v rámci této druhé vlny nebudeme.
Jiná situace je v družině a u většiny kroužků. Ty reálně nelze až na výjimky nahradit distančně. Z tohoto důvodu bude všem žákům registrovaným v družině a v kroužcích vrácena poměrná část finančních prostředků za I. term za docházku do družiny a kroužků. Částka, kterou budeme vracet se bude odvíjet od celkového počtu dní, kdy bude družina uzavřena či nebudou probíhat kroužky. Tuto informaci budeme mít až po opětovném návratu žáků do škol. Kompenzace pak budou řešeny v rámci fakturace za II. term v lednu, kdy budeme finanční prostředky vracet.
Dále prosím připomínáme, že příští týden v pondělí 16.11. nebudeme vysílat. Dle školního kalendáře vydaného na začátku roku jsou na tento den plánovány prázdniny.
Doufáme, že brzy bude umožněn alespoň žákům nižších ročníků návrat k denní docházce.
Přejeme všem v této opravdu bezprecedentní době pevné nervy a hlavně zdraví.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.