Ponechání dětí doma: Prosím, přečtěte si naše pravidla - co dělat v případě nemoci nebo zotavování se po nemoci.
autor: Rebekah O'Brien
Blíží se konec zimy, což ale samozřejmě neznamená, že zmizí i bacily. Děláme vše proto, aby si naši žáci neustále umývali ruce a oblékali se přiměřeně počasí. I tak bychom vás rádi požádali o pomoc v následující věci. Pokud vaše dítě není zdravotně v pořádku do té míry, že si nemůže o přestávce hrát venku, nebo se zotavuje po nemoci a není ještě dostatečně v pořádku na to, aby mohlo o přestávce jít ven, prosíme nechte jej v domácí péči. Je pravděpodobné, že mu mnohem více prospěje doléčit se doma, než jít do školy, a možná navíc šířit bacily mezi ostatní děti.
Dalším problémem je, že pro děti, které nejdou o přestávce ven a zůstávají uvnitř, nemáme dostatek dozorů. Podle našich Health & Safety pravidel musíme mít na dozoru dva učitele během obědové přestávky. V případě příliš špatného počasí, zapínáme topení ve stanu a děti tráví obědovou přestávku tam.
Děti se oblékají do stanu stejně jako ven, protože stan není tak vytopený jako zbytek školy.Všechny děti by měly být venku (nebo ve stanu) během této přestávky, protože není, kdo by na ně dohlížel na chodbě nebo ve třídě. Tato přestávka je často pro učitele, kteří nemají právě dozor, jedinou chvílí k obědu, návštěvě WC, přípravě materiálů na odpoledne atd. Proto a také, abychom dodrželi pravidla Health&Safety, jediným místem, kde jsou děti pod dohledem během této přestávky, jsou venkovní prostory (nebo stan).
Samozřejmě rozumíme tomu, že někdy dítě potřebuje delší čas, aby se zcela zotavilo. V takovém případě by bylo nejlepší, aby dítě zůstalo doma, dokud nebude dostatečně v pořádku pro zvládnutí denních aktivit, včetně přestávky na hraní venku. Velmi vám děkujeme za spolupráci a porozumění. Snažíme se o to, aby naše škola byla šťastným a zdravým místem pro všechny!
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.