Strašidelný den v ISO
autor: Elena Kefala
Tento rok jsem měla to štěstí ujmout se halloweenských oslav jako fotografka. To mi umožnilo vidět a prožít všechny workshopy, stejně tak jako pozorovat nadšené reakce dětí.
Den začal s příjezdem dětí i učitelů v jejich kostýmech. Předtím, než jsme se sešli u příležitosti shromáždění s panem ředitelem, strávili jsme určitý čas užíváním si tajuplné atmosféry. Poté nás již pan Pospíšil informoval o událostech, které ten den měly probíhat, a den mohl oficiálně začít!
Děti měly možnost užít si společně se svou třídou různé workshopy. V nabídce byla Hrůzná laboratoř profesora Csaby, kde se děti podílely na děsuplných experimentech, Úniková místnost slečny Janity, ze které děti na základě nápověd hledaly cestu ven. Dále Děsivé vaření se slečnou Kate, kde se pekly různé pochoutky a zdrobily sušenky. Ve stejnou dobu probíhal Ďábelský tanec se slečnou Freyou a děti mohly projevit svou kreativitu v podobě strašidelných tanečních kroků. Slečna Jitka měla připravené své Záhadné minihry, například kreslení na téma Halloween či tzv. apple bobbing, kdy děti vytahují zuby plovoucí jablka z nádoby s vodou. V rámci Danielova Katastrofálního dne se hrály hry a řešily tématické kvízy. Starší studenti z druhého stupně připravili pro ty mladší Magickou cestu za záhadou se slečnou Monikou. Ještě s pomocí paní učitelky Dany pak všichni společně hledali poklad a hráli různé hry.
Po skončení workshopů nastal čas na krátké strašidelné filmy. Na závěr se děti opět shromáždily ve stanu, kde soutěžily o body pro své koleje. Na základě této výzvy učitelé oznámili a ocenili vítěznou kolej a nejlepší kostým dne. Nejvíce bodů získala kolej Matildas (4 body), následována kolejemi Wonkas (3 body), Foxes (2 body) a Twits (1bod).
Gratulujeme vítězům o nejlepší masku (Gavin Cuttino z Y4, Mihai Mihaescu z Y8, Andrea Králíková z Y6 a Michael Král z Y5) k jejich úspěchu a zisku dalších bodů pro jejich koleje.
Na závěr nastal čas na společnou fotku a poté už se rozezněla DISKOTÉKA! Žáci a učitelé tak na konci dne předvedli na tanečním parketu své nejlepší pohyby! Myslím, že jsme si všichni Halloween užili a doufám, že všechny děti zažily tolik zábavy jako my. Chtěli bychom poděkovat paní učitelce Freye za zorganizování této události a za to, že se postarala o veškeré detaily! Velké díky také všem učitelům, jenž odvedli skvělou práci během svých workshopů, rodičům, kteří pomohli vyzdobit školu, a samozřejmě samotným dětem za úžasnou spolupráci a projevený zájem.
GRATULACE všem a děkujeme za další skvělý halloween.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.
Moderní mezinárodní škola s individuálním přístupem
U nás se děti učí smysluplně a s radostí.
Bilingvní výuka | Malé třídy | Inspirativní a bezpečné prostředí
Domluvte si osobní schůzku ve škole a zjistěte více.
REZERVOVAT NÁVŠTĚVU