Život je plný výzev a změn, ať už očekávaných, nebo těch nečekaných.
Jednou z nejvýznamnějších změn v pracovním životě je bezesporu povýšení, které s sebou nese nejen rozsáhlejší náplň práce a velkou zodpovědnost, ale pro mě je to zejména projev důvěry ze strany nadřízených. Rozhodnutím Petra a Markéty pověřit mě vedením školy jsem poctěna a chtěla bych všechny ujistit, že beru svoji novou roli velmi vážně.
S řízením školy mám několikaleté zkušenosti, v ISO je však tato práce mnohem komplexnější a náročnější ve srovnání s českými státními školami. Právě z tohoto důvodu byla pro mě nabídka pozice ředitelky školy vítanou výzvou, kterou jsem ráda přijala i z toho důvodu, že jsem si ke škole během minulého školního roku vytvořila vztah a cítím se tu dobře. Naše škola má nezaměnitelnou atmosféru, které si nelze nevšimnout. Za dobu své dlouholeté praxe jsem se nesetkala se vzdělávací institucí, která by byla takto zaměřená na rozvoj osobnosti jednotlivých žáků, jako je právě ISO. Albert Einstein jednou řekl: “Věřím ve standardizované automobily. Nevěřím ve standardizované lidské bytosti.” Tento citát by se klidně mohl stát mottem naší školy. Každý jsme jiný a takto se snažíme vnímat a respektovat naše žáky. Nižší počty žáků ve třídách nám umožňují individuální přístup a účelnou diferenciaci a snad mluvím za všechny, když řeknu, že výuka v takových třídách nás prostě baví. U nás by se určitě líbilo i Albertu Einsteinovi, o němž je všeobecně známo, že jako dítě nebyl zrovna fanoušek formálního vzdělávání. Jistě by mu vyhovoval náš způsob výuky, kdy se snažíme podporovat nadání každého žáka takovým způsobem, jaký mu vyhovuje. Věřím, že společně se všemi vyučujícími, s podporou zřizovatele a vás, rodičů, budeme dále vytvářet co nejpodnětnější prostředí pro rozvoj vašich dětí. Přeji nám všem, aby tento školní rok byl úspěšný a spolupráce mezi školou a vámi, rodiči, zůstala na takové nadstandardní úrovni, jako je dosud.
ŠKOLKA
Vážení rodiče,
v úvodu bych chtěla poděkovat vám všem za důvěru se starat o vaše děti. První týdny nebyly pro některé děti nejsnazší, rozloučit se s maminkou nebo s tatínkem, ale už nyní je vidět, jak jsou zaujaté školními hrami, aktivitami a novými kamarády. V měsíci září jsou vzdělávací aktivity motivovány tematickým blokem “ To jsem já”. 1. října toto téma ukončí děti pyžamovou párty, kdy mohou přijít do školky oblečené ve svém pyžámku nebo županu. 30. září děti budou moci zhlédnout ve školce divadelní představení s názvem “Ježkova dobrodružství.
V měsíci říjnu si budeme povídat o zvířátkách z celého světa a to v měsíčním tématu Máme rádi zvířata. Budeme vyrábět Halloweenské prvky a zakončíme ho Halloweenskou kostýmovou párty.
Ještě bych závěrem chtěla ujistit všechny rodiče, že se snažíme, aby se jejich děti cítily u nás ve školce bezpečně a šťastné.
Petra Leonhardtova, vedoucí učitelka
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.