Seznamte se s novými učiteli ve článku níže...
Autor: Eleni Kefala
Jsme velmi rádi, že můžeme přivítat zpět paní učitelku Ivu, která se rozhodla již nepokračovat na dobře známém Slovanském gymnáziu a vrátit se do naší školy, aby učila naše žáky krásy českého jazyka! Jsme také nadšení, že k nám z Řecka přichází Maria, která bude vyučovat angličtinu jako cizí jazyk a bude také novou vedoucí družiny. Dále mezi námi s radostí vítáme Zuzanu, která se připojí k našemu týmu ve školce. Na závěr bychom rádi přivítali také dvě nové třídní učitelky - Kayleigh (Y4) z Velké Británie a Barboru (Y7/8) z České republiky! Přečtěte si následující rozhovory a poznejte je víc!
Jméno: Iva Tenorová
Pozice: Učitelka češtiny
Kde jste vyrůstala?
Strávila jsem dětství s mojí sestrou na vesnici nedaleko Olomouce. Pokud si dobře pamatuji, byla to doba plná svobody, přírody, přátel, knih, hudby a filmů.
Kde jste žila a pracovala dříve?
Samozřejmě v ISO. Další zkušenosti mám ze středních škol (gymnázia, zdravotnické školy) a z Univerzity Palackého (filozofická fakulta).
Čeho si nejvíce ceníte?
Určitě mateřství. Nejlepší období mého života jsem strávila se svými syny. Vím, že děti v ISO mi připomenou tyto časy. Těším se na ně právě i z tohoto důvodu.
Jakou poslední píseň jste poslouchala?
Lana Del Rey: Art Deco (zbožňuji její album Honeymoon).
Měla byste radši létající koberec, nebo auto, které můžete řídit pod vodou? Proč?
Zajisté létající koberec, ale ještě lepší by byla vesmírná loď.Naplnil by se tak můj životní sen – sledovat Zemi obíhat z povzdálí!
Jméno: Maria Kouromichelaki
Pozice: Učitelka angličtiny a vedoucí družiny
Kde jste vyrůstala?
Vyrůstala jsem v Řecku, konkrétně na Krétě v městě Chania.
Kde jste žila a pracovala dříve?
Žila jsem a pracovala jako učitelka angličtiny právě v domovském městě Chanie v Řecku.
Čeho si nejvíce ceníte?
Přívěsku, který mi dala moje babička.
Jakou poslední píseň jste poslouchala?
The only one od Jamese Blunta.
Měla byste radši létající koberec, nebo auto, které můžete řídit pod vodou? Proč?
Bylo by úžasné mít létající koberec, abych mohla létat okolo světa a obdivovat bez omezení nová místa seshora! Strávila jsem většinu let pod vodou, nicméně jako holka z ostrova a milovnice moře říkám - zkusme něco nového!
Jméno: Kayleigh Brewster
Pozice: Třídní učitelka Y4
Kde jste vyrůstala?
Od té doby, co můj otec sloužil v armádě, hodně jsem se jako dítě stěhovala, takže je těžké na tuto otázku odpovědět! Žila jsem v dětství na různých místech v Anglii a také v Kanadě. Místo, kde jsem žila nejdéle je Grantham v hrabství Lincolnshire. To je také místo, kde se usadili moji rodiče.
Kde jste žila a pracovala dříve?
Když jsem dokončila svoje vysokoškolské studium, přestěhovala jsem se do Austrálie a poté do Kanady, abych pracovala jako au-pair. Předtím, než jsem se vrátila do Velké Británie, abych dokončila postgraduální studium, přestěhovala jsem se ještě do Jižní Koreji, kde jsem vyučovala angličtinu jako cizí jazyk.
Čeho si nejvíce ceníte?
Mým největším koníčkem je čtení, a proto si nejvíce cením svých knih - jen se nemohu rozhodnout které konkrétně!
Jakou poslední píseň jste poslouchala?
Don’t Feel Like Crying od Sigrid.
Měla byste radši létající koberec, nebo auto, které můžete řídit pod vodou? Proč?
Myslím, že bych raději měla létající koberec, protože bych pak mohla vidět svět a ten výhled by byl fantastický!
Jméno: Barbora Daníčková
Pozice: Třídní učitelka Y7/8
Kde jste vyrůstala?
Vyrostla jsem v Otrokovicích, malém městě nedaleko Zlína. Na Moravě jsem se narodila i vyrůstala!
Kde jste žila a pracovala dříve?
Když jsem začala studovat na Univerzitě Palackého v Olomouci, stále jsem víceméně žila v Otrokovicích, ale v průběhu let jsem se zde usadila. Během mých studií jsem pracovala jako lektorka v Pevnosti poznání v expozici o historii pevnosti. Univerzitu jsem ukončila v červnu, a tak je výuka v ISO mojí první prací na plný úvazek!
Čeho si nejvíce ceníte?
To je těžká otázka… Budu romantička a řeknu, že za peníze si štěstí nekoupíte.
Jakou poslední píseň jste poslouchala?
Sufjan Stevens - Futile Devices (krásná píseň z filmu Call Me By Your Name!).
Měla byste radši létající koberec, nebo auto, které můžete řídit pod vodou? Proč?
Hmm, pravděpodobně létající koberec by byl pro mě lepší volbou - více zábavy, čerstvý vzduch, skvělý výhled… Navíc opravdu nepotřebuji vědět nebo vidět, co žije pod vodou, takže určitě létající koberec. A pak by to možná bylo moje nejcennější vlastnictví!
Jméno: Zuzana Hájková
Pozice: Chůva ve školce, sekce “Lions”
Kde jste vyrůstala?
V rozkošném českém městě Kosmonosy. Moje základní škola byla situována na hradě – byla jsem si 100% jistá, že chodím do Bradavic.
Kde jste žila a pracovala dříve?
Vyrůstala jsem v městě Kosmonosy a poté jsem se přestěhovala kvůli studiu na univerzitě do Olomouce. Chtěla jsem si vyzkoušet tolik povolání, kolik bylo možné, takže jsem pracovala jako novinářka, literární kritička, event manažerka nebo překladatelka (čeština-angličtina). Jako dobrovolnice jsem také působila na pozici chůvy batolat v Německu.
Čeho si nejvíce ceníte?
Svého diáře. Je plný tajných informací o mém životě.
Jakou poslední píseň jste poslouchala?
Právě jsem přišla domů ze školky, kde pracuji, takže hádám, že něco jako Make a Circle or Baby Shark. Rýmy v mateřince jsou absolutně chytlavé a nemůžu je dostat z hlavy, když přijdu domů.
Měla byste radši létající koberec, nebo auto, které můžete řídit pod vodou? Proč?
Určitě létající koberec, protože bych ještě mohla spát na cestě do školy.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.