Představujeme ... Ms. Jitka a Mr. Josef!
interviewed by Rebekah O'Brien
V tomto termu budete ve škole potkávat dva naše nové vyučující. Prvním je učitel hudby (se kterým jsme se již naučili skvělou písničku RES-PON-SI-BI-LI-TY) a druhou je paní učitelka, která bude zastupovat Ms. Olgu po jejím odchodu na mateřskou dovolenou. Začneme učitelem hudby...
Jméno: Josef Štancl
Ot.: Kde jste vyrůstal?
Od: V Litomyšli v České republice.
Ot.: Kde jste předtím učil?
Od.: Učil jsem němčinu v Jazykové škole Pelikán.
Ot.: Kdybyste měl doma tučňáka jako domácího mazlíčka, jak byste ho pojmenoval a proč?
Od.: Pojmenoval bych ho Sidney po hokejistovi Sidney Crosbym, kapitánu Pittsburských Tučňáků.
Ot.: Kdybyste dostal lístek na koncert jakéhokoliv zpěváka (mrtvého nebo živého), kterého byste si vybral a proč?
Od.: Vybral bych si Ludvíka van Beethovena, protože je prostě neuvěřitelný skladatel.
Ot.: Měl byste radši navíc ruku, nebo pár očí?
Od.: Upřednostnil bych ruku navíc, abych mohl zvládat více činností najednou.
Nyní vám představíme novou paní učitelku, která bude učit Y1, až se Ms. Olga bude starat o svého chlapečka.
Jméno: Jitka Youngová
Ot.: Kde jste vyrůstala?
Od.: Vyrostla jsem v Olomouci.
Ot.: Kde jste předtím učila?
Od.: Šestnáct let jsem učila na různých Britských mezinárodních školách v Saudské Arábii a ve Spojených Arabských Emirátech, dále jsem učila dva a půl roku na střední škole v Olomouci.
Ot.: Co byste raději měla doma: vílu nebo skřítka? Proč?
Od.: Chtěla bych mít oba dva - vílu, co by mi žehlila, a skřítka na utírání prachu.
Ot.: Kdybyste do konce života mohla nosit už jen jednu barvu, která by to byla a proč?
Od.: Nejradši bych nosila žlutou, protože by mi připomínala, že léto už je za rohem.
Ot.: Vysvětlete, co je nejdůležitější: upřímnost, loajalita nebo empatie.
Od.: Chcete-li mít rozumné vztahy s lidmi okolo sebe, měla by to být empatie.
Už se všichni těšíme na spolupráci s novými členy našeho týmu a jsme si jistí, že do naší školy přinesou nový náhled a nápady.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.